سفارش تبلیغ
صبا ویژن

* ظهورِ منجی *


در ادامه ی تصمیمات ساختار شکن مسئولان منصوب شهرداری تهران در برج میلاد، اخیراً اعلام شده است که ریچارد کلاریدمن، نوازنده ی پیانوی حامی صهیونیست، قرار است در روز 9 آبان، کنسرت خود را در تهران و در این برج برگزار کند.

کلاریدمن که در دنیا نه به عنوان یک هنرمند بزرگ،بلکه به عنوان یک تاجر موسیقی نیمه پاپ و عوام زده شناخته می شود، با همراهی 16 نفر دیگر، درحالی کنسرت خود را به مناسبت 9 آبان در تهران برگزار می کنند که این روز، از اعیاد دوران شاهنشاهی است و کلاریدمن نیز تا کنون با انتشار چند آلبوم موسیقی ویژه ی تجلیل از رژیم اسرائیل، اقدام به برپایی کنسرت در سرزمین های اشغالی نیز نموده است.

در این میان ، هر چند دلال این برنامه و هزینه های میلیونی آن و نحوه ی تقسیم درآمدهای کلان آن مشخص نشده است، اما از مسئولان چه در ارشاد و چه در شهرداری تهران باید پرسید که این فرد مسئله دار و مدافع صهیونیست ها با کدامین توجیه برای اجرای کنسرت دعوت شده است؟

آیا در اوج بیداری اسلامی و نگاه های حساس جهانیان به جمهوری اسلامی، این اقدامات قابل توجیه و بخشش است و آیا اساساً چنین تصمیماتی با اصول نظام اسلامی و وظایف شهرداری تهران مطابقت دارد؟ فاین تذهبون؟....

http://www.avinyfilm.ir/attachment/11169.jpg


نوشته شده در پنج شنبه 90/8/5ساعت 5:6 عصر توسط * ظهور منجی * نظرات ( ) |


Design By : Pichak